F בלוג לעסקים – עמוד 3 – תקבול
Close

בלוג לעסקים

הבלוג של תקבול עם מאמרים וטיפים על שיווק ועבודה בעידן הדיגיטלי, מאמרים על עולם האשראי בארץ ובחו"ל, אינטרנט, קהילת וורדפרס, שיפור המכירות לעסק ועוד..

מבוא למשתמשי WordPress

ממשק בניית האתרים של וורדפרס מאפשר להתקין תוספים ערכות נושא ואפליקציות בחינם או בתשלום מחנות האפילקציות הבנויה בתוך הממשק. כדי להפוך את אתר וורדפרס לחנות מומלץ להתקין את תוסף Woo commerce

קרא עוד »

5 טיפים להעלאת אחוז ההמרות באתרי מכירות

להביא גולשים לאתר צריך לפרסם לקהל הנכון בפלטפורמה הנכונה. האתגר האמיתי מתחיל שמתחילים להיכנס מספר סביר של גולשים לאתר. איך להציג לגולשים את המוצר בצורה משכנעת ולהביא או לקנות או ל"המרה" זה כבר שאלה שמטרידה מומחים בעניין.

קרא עוד »

מדריך למכירות בעסק

כאשר אתה מתקשר ללקוח פוטנציאלי חשוב מאוד לתת ללקוח להבין עם מי הוא מדבר. ציין את שמך המלא ושם העסק בצורה ברורה ברגע שהלקוח ישמע את שמך המלא..

קרא עוד »

לתת פתרון לבעיות

המלך והסלע – משל על פתרון בעיות בעסקים, בעבר הרחוק בממלכה עתיקה מלך הורה להניח סלע ענק באמצע דרך. המלך הסתתר ורצה לראות אם מישהו יוזיז..

קרא עוד »

איך בנוי שוק הסליקה בארץ

מבחר חברות מציעות סליקת אשראי וקל להתבלבל בין שירותי הסליקה השונים המוצעים לנו בשוק הישראלי. נחשוב שחברה אחת מציעה סליקה ובעצם נגלה שחברה אחרת עומדת מאחוריה, למה זה קורה?

קרא עוד »

9 עובדות מעניינות על WordPress

1. מערכת וורדפרס היא בת 17 שנה ויותר ותיקה מטוויטר ופייסבוק הגרסא הראשונה של וורדפרס יצאה ב 27.05.2003
2. וורדפרס מניעה 27% מהאתרים באינטרנט.
3. וורדפרס פותחה ברישיון GNU GPL שאומר שהקוד של המערכת פתוח לכולם וכל אחד יכול להוריד את המערכת ולשנות את הקוד שלה כרצונו.

קרא עוד »

מדריכי מערכת