Close

אסור לשכוח את המתחרים

ניתוח למתחרים נותן לנו הבנה טובה יותר של תנאי השוק והסטנדרטים של העסקים המתחרים בתעשייה. ניצול החולשות והחוזקות השיווקיות של המתחרים יכול להעלות את העסק לשלב הבא. מה חשוב לבדוק:

 באיזה שיטות הם משווקים את המוצר שלהם?

 איזה ערוצי פירסום הם בוחרים? מסורתי? דיגיטלי? שת"פים?

איך הם גורמים לקהל שלהם להישאר נאמן?

 

אסור לשכוח להקשיב ללקוח

בשיווק דיגיטלי לפעמים יש נטייה להתעלם מלקוחות או להשתמש בהרבה אוטומציות . זה חשוב להישאר בקשר עם לקוחות פוטנציאלים מידי פעם במקום תמיד לשלוח אותם לאתר שלכם לעוד מידע או להזמנה. לפעמים ללקוחות יש שאלות, הצעות, הערות שצריך לשים אליהם לב. ככה גם הלקוחות יידעו שהמותג שלכם מייצג גם שירות אישי של אנשים ולא רק אתר עם אוטמציות.

 

אסור להשאיר לקוח ללא מענה

חשוב להגיב לפוסטים או תגובות שליליות ברשתות החברתיות, פוסט שלילי ללא מענה הוא הפרסום הכי מזיק לעסק שלכם.

 

אסור לשכוח את האימייל

שיווק באימייל ממשיך להניב תוצאות בקמפיין שיווק דיגיטלי ולהיות חלק חשוב מהדרך שבה אנחנו מביאים את המודעות למותג שלנו לקהל הלקוחות. אל תשכחו לספק תוכן מעניין וחשוב ללקוחות שלכם כך שהם יחכו למייל הבא ממכם. הנה 2 סיבות למה חשוב לשווק במייל:

פתיחות האימייל מגולשים בניידים עלו משמעותית בשנים האחרונות.

עלויות שיווק באימייל ירדו משמעותית.

 

אסור להעתיק

התוכן שאתם מעלים לאתר שלכם או לפוסטים שלכם חייב להיות מקורי ואיכותי מנועי חיפוש (וגם הגולשים) יזהו תוכן שהועתק ויענישו את האתר על כך בדירוג איכות נמוך ובהורדת מיקום במנועי חיפוש.