Close

מה זה שיווק דיגיטלי?

הפעולה של קידום ומכירת מוצרים ושירותים על ידי כלי שיווק או ליין כמו שיווק במדיה חברתית, שיווק במנועי חיפוש ושיווק במיילים.

 

תחומי שיווק B2B – B2C

שיווק לעסקים (B2B), שם לעסקים שהמטרה שלהם היא לשווק ולמכור לעסקים בלבד.

חברות B2B : תקבול, UPAY, IBM .

שיווק ללקוחות פרטיים (B2C), שם לעסקים שהמטרה שלהם היא לשווק ולמכור ללקוחות פרטיים בלבד.

חברות B2C : נייק, אפל, אמאזון.

 

קידום אורגני   – SEO- Search Engine Optimization

שם לתחום רחב של שיפורים שניתן לעשות לאתר שלנו על מנת לשפר את הנראות לאתרי החיפוש. כאשר אנחנו נשפר את האתר וניישם בו את כל ההנחיות של מנועי החיפוש אז האתר שלנו יעלה במקומות גבוהים יותר באזור החיפוש (לא אזור המודעות בתשלום).

 

Backlink – קישור מאתר חיצוני

קישור מאתר חיצוני שהוא לא האתר שלכם. בק-לינק היא דרך טובה לקבל תנועה של גולשים מאתרים אחרים והוא גם כלי חשוב לדירוג האתר בחיפוש של גוגל, כל שיהיה לאתר שלנו יותר קישורים כך הוא ידורג יותר גבוה בחיפוש של גוגל.

 

קידום ממומן – SEM – Search Engine Marketing

קידום מסוג זה מגיע בעיקר ממודעות בתשלום ויזרים תנועה לאתר דרך פרסום בכלים כמו גוגל ופייסבוק או אינסטגרם עם מודעות ממומנות בתשלום. עוד כלים לקידום ממומן הם שיווק למיילים, SMS, קמפיינים ממוקדים באתרי נישה ובלוגים.

 

PPC – Pay Per Click (תשלום פר קליק)

כמות הכסף שמשווק הוציא כדי שילחצו על המודעה או במילים פשוטות עלות לקליק. PPC הוא שיטת שיווק שבא המפרסם מתמחר לעסק את עלות הקליקים באתר לפי קליקים על המודעות.