Close

1.      נאום מעלית – צרו לעצמכם נאום קצר שבו בכמה משפטים מדויקים אתם מתארים את העסק שלכם, דמיינו שאתם עולים במעלית עם מישהו והנאום הקצר שלכם צריך להסתיים עד שהדלתות נפתחות לקומה.

2.      השתמשו בקהילה שלכם – דברו עם שכנים ובעלי עסקים מקומיים ההזדמנויות הכי גדולות לקדם את העסק בדרך כלל נמצאות קרובות אליכם.

3.      שיווק במייל – קחו מהלקוחות את פרטי המייל שלהם ותישארו אתם בקשר במייל , הדבר ייצור קשר יותר חזק בינכם ללקוחות שלכם וייתן להם מוטיבציה לרכוש עוד מוצרים שלכם, ישנם שלל כלים בתשלום וחינמיים שעושים את העבודה מאוד פשוטה.

4.      לקוחות ממליצים – אל תתביישו ותבקשו מלקוחות מרוצים להיות ממליצים שלכם ללקוחות ממתעניינים.

5.      מבצע היכרות – הרבה לקוחות אוהבים להתנסות בדוגמית של המוצר לפני הרכישה אם יש בידכם את האפשרות צרו תקופת התנסות או מבצע היכרות עם קופון לעודד את הלקוחות לרכוש את המותג שלכם.

6.      צרו חשבון ב גוגל ביזנס כלי חינם של גוגל שמאפשר ללקוחות למצוא את המיקום הפיזי שלכם ללא עלות .

7.      צרו שיתוף פעולה עם עסק שיכול להשלים את העסק שלכם ונסו לקדם ביחד את הפעילות הדבר ייתן יתרונות נוספים למוצר שלכם ויאפשר להגיע לקהל רחב יותר של מתעניינים.