F טיפים לפרסום מוצרים בגוגל שופינג – תקבול
Close

טיפים לפרסום מוצרים בגוגל שופינג
GOOGLE SHOPPING

מה זה גוגל שופינג?

פלטפורמת פירסום יחסית חדשה של גוגל שמאפשרת לגולשים במנוע החיפוש לחפש מוצרים באזור מיוחד להשוואת מחירים. גוגל שופינג מציג את המוצרים עם תמונת מוצר ומחיר ממש כמו בחנות וירטואלית ושולח את הגולש ישירות לעמוד המוצר שלנו. כדי לפרסם את המוצרים בגוגל שופינג צריך לפתוח חשבון ב Google Merchant Center account.

"פיד מוצרים" שמשדר את המוצרים ל GOOGLE SHOPPING

גוגל קורא את תיאור המוצר ומושך את התמונות של המוצרים מהאתר שלנו אבל כדי שהוא יעשה זאת עלינו קודם להתקין באתר תוסף אשר ייצור קובץ עם כול נתוני המוצרים וישדר אותו ל Google Merchant Center account.

תוסף מומלץ לנושא – CTX FEED

גוגל מספק פרסום חינם למוצרים ובגלל זה חשוב שתיאור המוצרים והתמונות יהיו מותאמים  להנחיות גוגל שופינג.

ID – SKU  המספר הסידורי של המוצר

במידה ויש למוצר מספר סידורי מהיצרן חשוב שנרשום על מנת שמי שמחפש לפי מספרים אלו יוכל לדעת שגם אתם מוכרים אותו  (אם אין חשוב לציין מספר כלשהו S123 לדוגמא).

TITLE  כותרת מוצר

הכותרת צריכה להתאים למוצר עצמו וניתן להוסיף לה דברים כמו מידה, צבע, סטייל וכדומה . לדוגמא : טבעת היהלומים היוקרתית של הרצל יהלומים, זהב לבן, פלטינה.

 PRODUCT DESCRIPTION תיאור מוצר

תיאור מדויק ומפורט של המוצר ורק על המוצר עצמו. לדוגמא : טבעת היהלום עשויה אבני יהלום 24 קאראט. טבעת מושלמת להצעת נישואים או להגיד למישהי כמה היא חשובה .

ההנחיות של גוגל שופינג לפרסום תמונות:

השתמשו ברקע לבן או אפור או צבע בהיר אחר אבל חשוב שהרקע יהיה אחיד.

תשתמשו בתאורה ברורה ואחידה.

תראו את המוצר בצורה ברורה (ניתן להשתמש בעוד תמונות אבל חשוב שהתמונה הראשית תראה את כול המוצר).

הראו את המוצר בפרופרציות נכונות (המוצר צריך לתפוס בין 75% ל 90% מהתמונה)

תימנעו מאפקטים בתמונה כמו טשטוש, פייד אאוט,רעש וכדומה.

במוצרים כמו ביגוד לדוגמא מומלץ להשתמש בתמונות עם אנשים שלובשים אותם ולהעלות הרבה תמונות שיראו את המוצר מכול הזוויות. 

גוגל שופינג חוויה ויזואלית.

 התמונות של המוצרים הם למעשה אחד הדברים הכי חשובים בפרסום המוצר באתר לגוגל והם יהיו הסיבה שקונים יבחרו את המוצר שלכם על מוצרים אחרים גוגל יודע את זה וכדי לספק חווית קניות לצרכנים גוגל למעשה יחסום מוצרים עם איכות תמונה נמוכה.

אם אתם חושבים שאפשר לרמות את גוגל ולעלות תמונה טובה ואחר כך להחליף תזכרו שגוגל בודק את המוצר בצורה קבועה ויאסור את הפרסום שלו לגמרי אם הוא יראה תמונות באיכות ממש נמוכה.

 

בלוג לעסקים

8 דרכים לחסוך בעסק חדש

פרסום בחשבונית או בקבלה – צירוף חומר פרסומי כמו קופונים ומבצעים למייל של החשבונית שיוצאת ללקוח יכול לחסוך לעסק הוצאות פרסום

קרא עוד »