Close

הצגה ראשונית שלך ושל העסק

כאשר אתה מתקשר ללקוח פוטנציאלי חשוב מאוד לתת ללקוח להבין עם מי הוא מדבר. ציין את שמך המלא ושם העסק בצורה ברורה ברגע שהלקוח ישמע את שמך המלא תצטייר כאמין ומכובד ושם העסק זה אותו עקרון. אחרי שנעשה זאת גם נוריד את השאלות הראשוניות של הלקוח ונוכל לתפוס פיקוד בשיחה.

לדוגמא דמיינו נציג מכירות שאומר שלום שמי יניב וישר צולל לנאום מכירות ארוך בסוף הנאום הוא שומע את השאלה אז מאיפה אמרת שאתה? מה שקרה זה שהלקוחה לא הקשיבה כלל לנאום המכירה אלא ניסתה להבין מאיפה הוא במהלך השיחה מה שיצר חוסר עניין ונציג מכירות מתגונן.

 חיוך

חיוך זה דרך מצוינת לעשות רושם ראשוני טוב. זה משהו שאפשר לעשות בכל מפגש עסקי – בפגישה במשרד, בבית הלקוח וגם בטלפון. תאמינו או לא, חיוך שמדברים בטלפון יכול לגרום לכם להישמע אמינים, אותנטיים וחביבים.

תשתמשו בשמות

“שמו של הבן אדם הוא הצליל הכי חשוב ומתוק לאותו בן אדם בכל שפה” אמר איש מכירות מפורסם. תלמדו את השמות של כל הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים שלכם ותשתמשו בהם.

מתי מדברים על מחיר

מחקרים מראים שעדיף להעלות את המחיר כבר בשיחה הראשונה. הנתונים מראים שכל שיחה שלא מעלים בה את עניין המחיר מורידה את הסיכוי לסגור העסקה ב 10%. אל תחשבו להתחיל את השיחה ישר עם המחיר, אנשי מכירות מנוסים יודעים להעלות את המחיר רק לקראת סוף השיחה כאשר הם מבינים שכיסו את כל הנקודות המהותיות של המוצר.

זמן שיחה

הסטטיסטיקה של זמני שיחה במכירות אומרת שבדרך כלל שיחה שמתארכת היא בעלת סיכויים גבוהים יותר לסגירה. אבל תחשבו איכות ולא כמות המטרה של השיחה שהיא תהיה מעניינת ומשכנעת ולא סתם ארוכה. נסו לדמיין שאתם נותנים לעצמכם 50 שקל על כל מילה מיותרת שאתם מורידים מנאום המכירה שלכם… כמה כסף הרווחתם?