F הפקת חשבוניות חינם – תקבול
Close

הפקת חשבוניות חינם

במידה ואם קוראים מאמר זה, אני מאמין שאתם או אתן בעלים של עסק קטן או בינוני ומנהלים אותו באופן הטוב ביותר שאתם יכולים. בדרך כלל בעלי העסקים מבינים היטב את תחום התמקצעותם ומקצועם ופועלים במקצועיות בכל הקשור לייצור המוצרים או לשירות שהם מעניקים. אם זה בית מלאכה קטן, חנות לחומרי בניין, מספרה, חברה לייעוץ, מכון כושר או חנות לממכר מזון. זה לא כל כך משנה. 
 
אז כאמור, בעוד אתם מנהלים את העסק שלכם ביד רמה ובמקצועיות, תחום הנהלת החשבונות והניהול הפיננסי של העסק קצת נזנח. כמובן שאתם עובדים עם רואה חשבון מוסמך ומשלמים מיסים כראוי ובזמן אבל את החשבוניות שלכם את עדיין מנהלים בצורה ידנית. כמו פעם, שלושה עותקים. כתיבה ידנית, אם יש הרבה פריטים צריך למלא שתי חשבוניות ויותר ועוד מגבלות שאליהם כמובן התרגלנו כי לא היתה אופציה אחרת. 
 
אז כיום יש. חברות תקבול מציעה לכם להיכנס יחד איתה למאה העשרים ואחת. וזה אומר בקיצור, להעביר את כל נהול החשבונות שלכם לתוכנה אחת, מסך אחד והכל תחת הענן של חברת מיקורסופט. מה חברת תקבול מציעה לכם? הפקת חשבוניות חינם ללא צורך בהוצאה מיותרת של קנייה חוזרת ונישנת של חשבוניות מודפסות. כן. 
 
הפקת חשבוניות חינם. הפקת חשבוניות לעסק או הפקת חשבוניות בכלל ומה שנקרא מערכת חשבונית עסקה הוא עסק מיושן וגם יקר. מעבר לזה שעלות הפקת פנקס חשבוניות יכולה להגיע ל150 ש"ח לפנקס, יש את עניין השקיפות והשליטה שלכם בכל רגע נתון, גם דרך הטלפון על מה שקורה בעסק שלכם מבחינת הפקת חשבוניות או הפקת חשבוניות לעסק וזה לא רק הפקת חשבוניות חינם. זו היכולת להיכנס למחשב או לסלולר בכל רגע נתון ולדעת כמה חשבוניות הוצאתם החודש. חברת תקבול תשנה לכם את כל מערכת הניהול השוטף של העסק שלכם וזאת עם מערכת ענן מאובטח כמו שרק חברת מיקורסופט יכולה להציע. אז כנסו באלגנטיות למאה העשרים ואחת ועברו לעבוד עם חברת תקבול. כנסו לרשת ובדקו באתר. רוצים הפקת חשבוניות חינם ובקלות? רוצים לשנות את הדרך בה אתם מנהלים מערכת חשבונית עסקה שלכם. הרימו טלפון ותראו שחיי העסק שלכם ישתנו מהר ולטובה.