F תוכנת סליקת אשראי – תקבול
Close

תוכנת סליקת אשראי

ניתן לראות כי בשנים האחרונות יותר ויותר עסקים וחברות שונות עושים שימוש יומי בשירותי תוכנת סליקת אשראי. למעשה, תוכנת סליקת אשראי מאפשרת שלוש אפשרויות מרכזיות לסליקה נוחה ופשוטה של אשראי הלקוחות. הראשון, העברה של כרטיס האשראי באמצעות מכשיר פיזי. השני, רכישה של תוכנת סליקת אשראי אשר מותקנת על המחשב של העסק והשלישי, רכישה של מערכת אשר מותקנת על שרתי הענן של העסק. תקבול הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר עושה שימוש במערכת מתקדמת וענן מאובטח של מיקרוסופט אשר מאפשרים באופן נוח ופשוט חיוב אשראי והפקה של מסמכים שונים ומגוונים למגוון עשיר ורחב במיוחד של עסקים באמצעות אתר האינטרנט, המחשב, או הטלפון.

החברה גאה לעמוד מאחורי קהל לקוחות אמין ורחב ולספק לכל אחד את השירות המקצועי, הטוב והמהיר ביותר בכל יום מחדש. בנוסף, החברה מתמחה במתן שירותי תוכנת סליקת אשראי, תוכנת מסמכים עם חתימה דיגיטלית, תוכנת קבלות לעסק פטור, תוכנת קבלות תרומה לעמותות  ועוד. 

השימוש בשירותי תוכנת מסמכים עם חתימה דיגיטלית מביא עימו יתרונות רבים כגון חתימה דיגיטלית נוחה ופשוטה על מגוון רחב של מסמכים שונים, חתימה על כל סוגי הניירת והמסמכים, דוחות מערכת, הוספה של חתימה גרפית, תוספת הערות לכל מסמך, חתימה על קובץ של מסמכים ועוד. תוכנת מסמכים עם חתימה דיגיטלית היא תוכנה נוחה וקלה לשימוש.

תוכנת קבלות לעסק פטור הינה הכרח של ממש עבור כל עוסק פטור אשר מעוניין לתפעל את העסק שלו על הצד המקצועי והאפקטיבי ביותר. תקבול היא חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר עושה שימוש במערכת מתקדמת וגם תוכנת קבלות לעסק פטור, ענן מאובטח של מיקרוסופט אשר מאפשרים באופן נוח ופשוט חיוב אשראי והפקה של מסמכים שונים ומגוונים למגוון עשיר ורחב במיוחד של עסקים. 

תוכנת קבלות תרומה לעמותות אשר מציעה חברת תקבול, שהיא אחת החברות היותר מקצועיות בתחום מערכות ענן מתקדמות ומאובטחות, מאפשרת חיובי אשראי, תוכנות סליקה שונות, תוכנת קבלות לעסק פטור, מסמכים שונים ומגוון רחב של שרותים דיגיטליים. החברה גאה לעמוד מאחורי קהל לקוחות אמין ורחב ולספק לכל אחד את השירות המקצועי, הטוב והמהיר ביותר בכל יום מחדש. בנוסף לפן המקצועי הרחב, תקבול מעניקה ללקוחותיה יחס אדיב ומחירים הוגנים.