F קבלות לעוסק פטור – תקבול
Close

קבלות לעוסק פטור

מערכת מאושרת מס הכנסה להפקת קבלה דיגיטלית לעוסק פטור

כידוע, כל בית עסק במדינת ישראל, קטן או גדול נדרש לנפק קבלות לעוסק פטור. ניתן לראות כי בשנים האחרונות ישנה התקדמות בתחום זה כאשר יותר ויותר עסקים עושים שימוש בתוכנה ייחודית של קבלות לעוסק פטור אשר הופכת את כל התהליך לאפקטיבי, נוח, וידידותי יותר לסביבה.

מערכת של קבלות לעוסק פטור הינה קלה במיוחמד לתפעול ומשפרת באופן מהותי את תהליך הוצאת החשבונית והקבלה, מרחיבה את האפשרויות השונות לתשלום, משפרת באופן ניכר את תהליכי הגבייה, ומאפשרת הפקה של דוחות, כאשר הכל מסודר ומתועד. תקבול הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר עושה שימוש במערכת מתקדמת וענן מאובטח של מיקרוסופט אשר מאפשרים באופן נוח ופשוט חיוב אשראי והפקה של מסמכים שונים ומגוונים למגוון עשיר ורחב במיוחד של עסקים באמצעות אתר האינטרנט, המחשב, או הטלפון. החברה גאה לעמוד מאחורי קהל לקוחות אמין ורחב ולספר לכל אחד את השירות המקצועי, הטוב והמהיר ביותר בכל יום מחדש. בנוסף, החברה מתמחה בשירותי תוכנת קבלות לעוסק פטור, קבלות לעסק פטור, קבלות תרומה לעמותות, קבלת תרומה ועוד. 

תוכנת קבלות לעסק פטור הופכת את תהליך תפעול העסק לאפקטיבי ונוח יותר באופן משמעותי. אין ספק כי מדובר על חוויה נוחה יותר הן עבור הלקוחות והן עבור בעל העסק. כמו כן, חשוב במיוחד לרכוש מערכת או תוכנה אשר תתאים באופן מושלם לצרכי העסק. תקבול הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר עושה שימוש במערכת מתקדמת וענן מאובטח של מיקרוסופט אשר מאפשרים באופן נוח ופשוט חיוב אשראי והפקה של מסמכים שונים. 

מערכת קבלות תרומה לעמותות הינה הכרח של ממש עבור עסקים מסוימים בישראל. חשוב במיוחד לבחור במוצר אשר מתאים באופן מדויק לצרכים השונים של העסק ובסופו של דבר לבחור במוצר מצוין ויעיל גם כשמדובר על קבלת תרומה.

תקבול הינה חברה מקצועית ובעלת ניסיון רב אשר עושה שימוש במערכת מתקדמת  אשר מאפשרים באופן נוח ופשוט חיוב אשראי והפקה של מסמכים שונים למגוון עשיר ורחב במיוחד של עסקים באמצעות אתר האינטרנט, המחשב, או הטלפון. החברה גאה לעמוד מאחורי קהל לקוחות אמין ורחב ולספר לכל אחד את השירות המקצועי, הטוב והמהיר ביותר בכל יום מחדש. בנוסף, החברה מתמחה במתן שירותי קבלת תרומה לעסקים.

קבלות לעוסק פטור בתקבול

ייצוא קל לרואה חשבון

ניתן להגדיר דוח הכנסות חודשי אוטומטי ב PDF שנשלח לרואה החשבון במייל וגם לשלוח העתק של הקבלות הדיגיטליות ישירות מכול עסקה. אפשר גם להפיק דוח מרוכז בקובץ אקסל או קובץ מיוחד לחשבשבת שמקל על רואה החשבון לקלוט את הקבלות שלכם ועושה לכם חיים יותר קלים.

מעקב ודוחות

בתקבול תוכלו לעקוב אחר הלקוחות שלכם והמסמכים הדיגיטליים בקלות עם מערכת דוחות מתקדמת וכרטיסי לקוח שעוזרים לכם לנהל מעקב על קבלות ותשלומים של כול לקוח ולקוח.

הצעות מחיר ומעקב

בתקבול תוכלו לעשות הצעות מחיר שתוכלו להפוך לקבלות דיגיטליות בלחיצת כפתור. הצעת המחיר גם תהפוך ליתרת תשלום בכרטיס לקוח מה שיקל עליכם לדעת מי חייב לכם כסף ומי שילם את כול החשבון שלו.

עבודה מכול מכשיר

הממשק הריספונסיבי של תקבול מאפשר לכם להיכנס מכול מכשיר עם חיבור לאינטרנט ולהתחיל לעבוד עם מסכים מותאמים רשימת לקוחות ומחירונים שהכנתם מראש לעבודה קלה ויעילה

מודול הוצאות

מודול הוצאות משלב את אפליקציית סמארטביל ומאפשר גישה לבעל העסק ולרואה חשבון לדוח הוצאות מסודר עם העתקי ההוצאות כפי שצולמו באפליקציה

עלות חודשית 19 ש"ח לחודש

הרחבות למודול הוצאות :

מסלול עם אישור  הוצאות על ידי רואה חשבון 99 ש"ח לחודש

מסלול עם ליווי משרד רואה חשבון כולל דוחו"ת שנתיים 299 ש"ח לחודש

 

מסלולי הפקת קבלות בתקבול

* כל המחירים לפני מע"מ

* דף תשלום וסליקת אשראי לא חובה בהקמת מסלול.

 

לקוחות מספרים

ג'קלין כהן
VOFFICE
קרא עוד
שירות אדיב וסבלני. נח וכיף שיש עם מי לדבר
אתי כהן
סוחרים עם אתוש
קרא עוד
מאז שהתחברתי עם תקבול ההתנהלות שלי בעסק הפכה קלה יותר הפקת החשבוניות/קבלות אוטומטית,העברת התשלומים ישירות לחשבון הבנק. הפקת דוחות להנה״ח מרוכזים ומפורטים. שלמות!!!
מאור תורג'מן
מכון יגדיל תורה
קרא עוד
תודה רבה על שירות אדיב מקצועי וזמינות גבוהה ושירות מהיר, ממליץ בחום ובנוסף לכל השירות המקצועי גם נותנים פתרונות בתוך האתר, והממשק נח ביותר, שירות נח גם של קבלות. שמח שבחרתי תקבול! תודה רבה!
אמיר אמסלם
עוסק פטור
קרא עוד
רוצה לציין את האפליקציה הנוחה והאינטואיטיבית. השירות מאוד מהיר וזמין והכי חשוב נעים ומקצועי. גם פיתוח והתאמה לפי צרכי לקוח יש כאן... ממליץ בהחלט
מגי חרוב אמויאל
כתיבה ושיווק דיגיטלי
קרא עוד
שירות אמין ואדיב, תמיד עונים ומוכנים לעזור , תענוג לעבוד איתם , ממליצה לכל עסק !!
ניר דויד נקפד
מוצרי קוסמטיקה
קרא עוד
שירות כזה לא קיבלתי באף מקום וגם מאוד נח וקל לתפעול אני מאוד ממליץ !
רונן ספיר
אילוף כלבים
קרא עוד
ליווי לאורך כל הדרך עם סבלנות ושירות נהדר! עלות השווה לכל כיס!
מיכאל פינקלשטיין
קלינאי תקשורת
קרא עוד
התחלתי לעבוד איתם לאחרונה וזכיתי לקבל סיוע וליווי אישי מיידי גם בשעות לא שגרתיות עם מענה לאינסוף שאלות שהיו לי. האתר נח לשימוש. ממליץ.
הקודם
הבא

חיבור סליקת אשראי לעמותה

פרוטוקול מורשה חתימה הוא מסמך שהעמותה יוצרת בהקמת העמותה על ידי "הוועד המנהל" על פי תקנון העמותה. לקבלת אישור ניהול תקין ואישור לסלוק פרוטוקול מורשה החתימה חייב להיות מורכב לפחות מ 2 מורשי חתימה שמורשים יחדיו לא כל אחד לחוד..

קרא עוד »

טיפים להפקת קבלת תרומה

על פי סעיף 35 לחוק העמותות חובה על העמותה להפיק קבלות על מכירות ושירותים בנפרד מקבלות עבור תרומה. העמותה חייבת לציין על קבלות בגין תרומה את המילה תרומה כלומר "קבלת תרומה".

קרא עוד »

עוברים מפטור למורשה? חשוב לדעת

מתי נוציא 2 מסמכים במקום אחד? כאשר התשלום הוא לא מידי כלומר שאנחנו מתבקשים להוציא חשבונית מס טרם קבלת הכספים. במצב זה נוציא ללקוח חשבונית מס וכאשר נקבל את הכסף "נסגור" את החשבונית עם קבלה שמציינת את אופן קבלת התשלום והסכום.

קרא עוד »