F המילים הסודיות שסוגרות מכירה – תקבול
Close

במכירות צריך לעבוד קשה לצבור ניסיון ולעבוד כל הזמן על מיומנויות המכירה כדי להשתפר.

על מנת להיות אנשי מכירות טובים אנו צריכים לשים לב לצורת הדיבור שלנו, אנשי מכירות מצליחים יודעים לסגל לעצמם צורת דיבור אשר תעביר ללקוח לא רק את המידע שהוא צריך אלא גם תחושה שהמוכר יודע בדיוק מה שהוא צריך ושהוא יכול לסמוך עליו. כדי שזה יקרה אספנו עבורכם כמה אפשרויות שמעלים את ביצועי המכירות

  1. דיבור ישיר – אתה , שלך , בשבילך

הדרך הטובה ביותר לדבר עם לקוח היא ישירות. מומלץ להימנע מלדבר אל הלקוח בצורה לא ישירה  לדוגמא "הלקוחות שלנו אוהבים מאוד את המוצר כי הוא חסכוני"

איש מכירות מנוסה ידבר ישירות אל הלקוח ועל העסק שלו בצורה כמעט פולשנית

לדוגמא " זה המוצר בשבילך, המוצר הזה יחסוך לך כסף "

הלקוח לא יכול לדמיין לקוחות אחרים שחוסכים כסף אבל אם ה"מי" בשיחה זה הוא אז יהיה לנו יותר קל להעביר ללקוח את ה"מה" שהוא צריך לקנות.

  1. דיבור הסברתי – תאר לך, זה בגלל ש, לדוגמא.

בני אדם אוהבים להבין דברים למה? בגלל שאנשים אוהבים לדעת דברים למה? כי אנשים חייבים להבין למה משהו קרה או יקרה…

איש מכירות טוב יידע להסביר ללקוח קצת מעבר ולספק את יצר הסקרנות האנושי של הלקוח

לדוגמא : "אתה יודע שהמוצר הזה מיוצר באחד המפעלים הכי נחשבים באירופה , בתקנים המחמירים ביותר. תאר לך מה היה קורה אם לא?"

סיפוק יצר הסקרנות ייתן קרדיט למוכר וחלון הזדמנויות טוב לקדם את העסקה לסגירה.

  1. דיבור חושי – תראה תשמע תיגע.

אנשים אוהבים לדמיין וכדי להדליק את הדמיון אנו צריכים להשתמש במילים שמשלבות את החושים בשיחה .

לדוגמא : "לשמוע את המוצר שלנו זה חוויה שאתה חייב לעצמך"

הלקוח יפעיל את הדמיון שלו ואת חוש השמיעה וינסה לחוות את החוויה שאנחנו מנסים להעביר לו.

הדמיון של הלקוח הוא אחד האמצעים היעילים ביותר לאיש מכירות במיוחד היום שרוב השיחות מתבצעות בצורה מרוחקת ואיש המכירות שיידע להדליק את הדמיון של הלקוח יסגור את העסקאות.

5 דברים שאסור לעשות בשיווק

ניתוח מתחרים נותן לנו הבנה טובה יותר של תנאי השוק והסטנדרטים של העסקים המתחרים בתעשייה. ניצול החולשות והחוזקות השיווקיות של המתחרים יכול להעלות את העסק לשלב הבא. מה חשוב לבדוק:

קרא עוד »

מדריך למכירות בעסק

כאשר אתה מתקשר ללקוח פוטנציאלי חשוב מאוד לתת ללקוח להבין עם מי הוא מדבר. ציין את שמך המלא ושם העסק בצורה ברורה ברגע שהלקוח ישמע את שמך המלא..

קרא עוד »