1. פרסום בחשבונית או בקבלה – צירוף חומר פרסומי כמו קופונים ומבצעים למייל של החשבונית שיוצאת ללקוח יכול לחסוך לעסק הוצאות פרסום ולמשוך לקוחות לקנייה חוזרת וכל זה על ידי ניצול שטח הפרסום הקיים בנקודת הרכישה.
בתקבול לעשות זאת נלך להגדרות – הגדרות מסמכים – ובטקסט בגוף המייל נוכל להוסיף דברי פרסום , לינקים לאתר או לחנות המקוונת וקופונים לרכישה הבאה וכדומה.
דוגמא לפרסום במייל של החשבונית:
שלום
תודה שרכשתם מ______ מצורף מסמך חתום דיגיטלי
בברכה,
צוות _____
שימו לב ! במהלך חודש אוגוסט כול רכישה שניה מקבלת 10% הנחה
קוד קופון HOTSALE
לאתר הבית שלנו (לינק לאתר)
המוצר הלוהט של הקיץ (לינק למוצר)
2. פרסום משותף – שלבו כוחות עם עסקים שמציעים מוצרים משלימים וקדמו במשותף את המוצרים על ידי פרסום משולב, שיתוף רשימות דיוור, שתפו פרסום בערוצים החברתיים ומהר מאוד תגלו ששיתוף הפעולה מביא לידים ומכירות ללא הוצאות פרסום כלל.
3. תשתפו את הידע – לימוד קורס , כתיבת מאמרים , התארחות בקבוצות עסקים עם הידע המקצועי שלכם לא רק יעזרו לכם להיראות כמומחים בתחומכם אלא גם יעזרו לכם בפרסום העסק לאותו קהל באופן איכותי וללא עלות.
4. הצטרפו לקבוצות גדולות והביעו דעה – הצטרפות לקבוצות גדולות בוואצאפ ובפיסבוק. הבעת דיעה בפורומים האלה כמובן שתמיד בחתימה שלנו נשים לינק לאתר או לחנות שלנו יוצר תנועה מיידית של אנשים מקבוצות אלו לאתר שלנו אבל שימו לב תגובות לא במקום יכולות גם ליצור אפקט הפוך ותגובות שליליות.
5. השתמשו במדפסות עם מילוי דיו – יש בשוק מספר מצומצם של מדפסות שמאפשר למלא את הדיו של המחסנית באופן חופשי עם דיו ללא הצורך בהחלפת המחסנית עצמה. שיטת ה"טנק דיו" חוסכת משמעותית בהוצאות ההדפסות של העסק לצורך השוואה מילוי דיו שחור ב50 ₪ יכול להספיק לשנה של הדפסות!! לעומת מחסנית דיו "רגילה" שעולה 120 – 200 ₪ ונגמרת אחרי כ 200 – 300 הדפסות ומחסנית למדפסת לייזר שעולה 300 ₪ ומחזיקה כ 1000 הדפסות.
6. מעקב הוצאות – שימו לב ותתעדו כול הוצאה. גם הוצאות קטנות שיכולות להיראות לכם חסרי משמעות כי סכומם קטן מצטברים וחוסכים להם בסוף השנה במצטבר סכום משמעותי. דרך קלה לעקוב ולתעד את ההוצאות היא עם מודול ההוצאות של תקבול שמאפשר להתקין אפליקציה באייפון או באנדרואיד שמצלמת ומעלה את ההוצאה לתקבול ישירות מהנייד שלכם.
7. השוואת מחירים – צרו לכם מנהג שלכול הוצאה של העסק בדקתם לפחות עוד ספק אחד נוסף. לעיתים תגלו שההשוואה הקטנה הזאת תחסוך לכם בהוצאה. כמובן שלהשוואה נכונה מומלץ לעשות את זה לפחות בין 3 ספקים … אבל למי יש זמן בקצב המשוגע של ניהול עסק?
8. הצטרפו או צרו קבוצות רכישה – לעיתים נוצרות קבוצות של בעלי עסקים בעלי עניין משותף לרכישות ציוד או אספקה מסויימת לעסק. קבוצות אלו יעילות מאוד בקבלת מחירים נמוכים במיוחד אז אם תראו קבוצה כזאת מייד תצטרפו , מי יודע אולי הרכישה הקבוצתית הבאה היא בדיוק מה שרציתם לקנות לעסק בחצי מחיר.