מדריך הפעלה וסנכרון עם חשבונית ישראל

החיבור למערכת חשבונית ישראל במערכת תקבול הוא פשוט, ויאפשר לכם להפיק מסמכים עם מספר הקצאה באופן אוטומטי לפי דרישות רשות המיסים.

🔗 כניסה למערכת תקבול
🔗 כניסה לאזור האישי ברשות המיסים

שלב 1 – כניסה להגדרות

  1. היכנסו למערכת תקבול.
  2. בתפריט השחור לחצו על הגדרות ואז על הגדרות מסמכים.
  3. בתפריט הפעולות בצד ימין במסך, לחצו על חשבונית ישראל.
💡 אם עדיין לא רכשתם את המודול, תופיע הודעה שמזמינה אתכם לרכוש אותו. תשלימו את הרכישה ותמשיכו לשלב הבא.

שלב 2 – התחברות לרשות המיסים

  1. פתחו כרטיסייה חדשה וגשו לאתר רשות המיסים.
  2. התחברו עם פרטי ההזדהות (שם משתמש, סיסמה וקוד חד-פעמי אם נדרש).
  3. חזרו למערכת תקבול ולחצו על כפתור הזדהות.

שלב 3 – חיבור מוצלח

לאחר ההתחברות תראו אישור על המסך – כולל תוקף החיבור. מאותו רגע, כל מסמך שדורש מספר הקצאה של חשבונית ישראל – יופק אוטומטית עם המספר הנדרש.

שלב 4 – הפקת מספר הקצאה רטרואקטיבית

  1. היכנסו לדוח מסמכים במערכת תקבול.
  2. לחצו על מספר המסמך הרלוונטי.
  3. לחצו על כפתור קבל מספר הקצאה.
  4. הורידו את קובץ ה־PDF – ותראו שההקצאה מופיעה במסמך.