כאשר מפיקים מסמך חשבונאי בעסק (כמו חשבונית מס או קבלה), אסור למחוק אותו גם אם נפלה בו טעות.
במקום זאת, יש להפיק מסמך זיכוי מתאים, כמו חשבונית זיכוי או קבלת זיכוי – בהתאם לסוג המסמך המקורי.
במקרה של ביטול מסמך הקשור לעסקת אשראי, המערכת תפתח מסמך זיכוי ותבקש ממכם לציין כיצד בוצע הזיכוי בפועל.
כך תוודאו שהמסמכים שלכם תקינים ומדויקים גם מול רשויות המס וגם מול הנהלת החשבונות.
ביטול מסמך בתקבול נעשה בצורה פשוטה ומסודרת – עם שמירה על כללי הנהלת החשבונות ועמידה בדרישות החוק.
זכרו: לא מוחקים – מזכים ✔
יצירת קשר
תקבול
כול הזכויות שמורות ל ש.פ תקבול בע"מ 2020©