קבלה או הצעת מחיר ? הסבר קצר על סוגי מסמכים
הצעת מחיר – הצעת מחיר נשלח ללקוח שלא סגרנו אתו עדיין את העסקה. הצעת המחיר אינו מסמך מחויב דיווח. מסמך זה העסק מוציא בדרך כלל ללקוחות פרטיים.
F
פלטפורמת פירסום יחסית חדשה של גוגל שמאפשרת לגולשים במנוע החיפוש לחפש מוצרים באזור מיוחד להשוואת מחירים. גוגל שופינג מציג את המוצרים עם תמונת מוצר ומחיר ממש כמו בחנות וירטואלית ושולח את הגולש ישירות לעמוד המוצר שלנו. כדי לפרסם את המוצרים בגוגל שופינג צריך לפתוח חשבון ב Google Merchant Center account.
גוגל קורא את תיאור המוצר ומושך את התמונות של המוצרים מהאתר שלנו אבל כדי שהוא יעשה זאת עלינו קודם להתקין באתר תוסף אשר ייצור קובץ עם כול נתוני המוצרים וישדר אותו ל Google Merchant Center account.
תוסף מומלץ לנושא – CTX FEED.
גוגל מספק פרסום חינם למוצרים ובגלל זה חשוב שתיאור המוצרים והתמונות יהיו מותאמים להנחיות גוגל שופינג.
במידה ויש למוצר מספר סידורי מהיצרן חשוב שנרשום על מנת שמי שמחפש לפי מספרים אלו יוכל לדעת שגם אתם מוכרים אותו (אם אין חשוב לציין מספר כלשהו S123 לדוגמא).
הכותרת צריכה להתאים למוצר עצמו וניתן להוסיף לה דברים כמו מידה, צבע, סטייל וכדומה . לדוגמא : טבעת היהלומים היוקרתית של הרצל יהלומים, זהב לבן, פלטינה.
תיאור מדויק ומפורט של המוצר ורק על המוצר עצמו. לדוגמא : טבעת היהלום עשויה אבני יהלום 24 קאראט. טבעת מושלמת להצעת נישואים או להגיד למישהי כמה היא חשובה .
השתמשו ברקע לבן או אפור או צבע בהיר אחר אבל חשוב שהרקע יהיה אחיד.
תשתמשו בתאורה ברורה ואחידה.
תראו את המוצר בצורה ברורה (ניתן להשתמש בעוד תמונות אבל חשוב שהתמונה הראשית תראה את כול המוצר).
הראו את המוצר בפרופרציות נכונות (המוצר צריך לתפוס בין 75% ל 90% מהתמונה)
תימנעו מאפקטים בתמונה כמו טשטוש, פייד אאוט,רעש וכדומה.
במוצרים כמו ביגוד לדוגמא מומלץ להשתמש בתמונות עם אנשים שלובשים אותם ולהעלות הרבה תמונות שיראו את המוצר מכול הזוויות.
התמונות של המוצרים הם למעשה אחד הדברים הכי חשובים בפרסום המוצר באתר לגוגל והם יהיו הסיבה שקונים יבחרו את המוצר שלכם על מוצרים אחרים גוגל יודע את זה וכדי לספק חווית קניות לצרכנים גוגל למעשה יחסום מוצרים עם איכות תמונה נמוכה.
אם אתם חושבים שאפשר לרמות את גוגל ולעלות תמונה טובה ואחר כך להחליף תזכרו שגוגל בודק את המוצר בצורה קבועה ויאסור את הפרסום שלו לגמרי אם הוא יראה תמונות באיכות ממש נמוכה.
הצעת מחיר – הצעת מחיר נשלח ללקוח שלא סגרנו אתו עדיין את העסקה. הצעת המחיר אינו מסמך מחויב דיווח. מסמך זה העסק מוציא בדרך כלל ללקוחות פרטיים.
פרסום בחשבונית או בקבלה – צירוף חומר פרסומי כמו קופונים ומבצעים למייל של החשבונית שיוצאת ללקוח יכול לחסוך לעסק הוצאות פרסום
הוצאה עבור העסק מזכה את העסק בהחזר המע"מ ששולם ונרשמת כהוצאה שתחושב כנגד ההכנסות בחישוב המס השנתי שהעסק צריך לשלם למס הכנסה
כול הזכויות שמורות ל ש.פ תקבול בע"מ 2020©