אם הגעתם למאמר הזה – יש סיכוי טוב שאתם בעלי עסק, חנות או אולי בית מלאכה או ייצור שמוכר מוצרים ושירותים ללקוחות. וברור לכם שכדי למכור – צריך לקבל תשלום. והיום, הדרך המרכזית לעשות את זה היא באמצעות סליקה לעסקים.
בעבר היינו רגילים למזומן, אולי גם צ׳קים או העברות בנקאיות. היום? הכל מתנהל באשראי. זו שיטת התשלום הכי מקובלת בישראל – גם בחנויות פיזיות, גם באינטרנט, גם בעסקאות גדולות וגם בקטנות.
אבל חשוב להבין: סליקת אשראי לעסק זה לא כמו הסליקה של הכרטיס הפרטי שלנו. עסק צריך לעקוב אחרי עשרות תשלומים ביום – ולהיות בשליטה מלאה.
מערכת סליקה לעסק צריכה לא רק לאפשר קבלת תשלום – אלא לנהל את כל התהליך: לעקוב אחרי עסקאות, לבדוק אישורים, להפיק קבלות וחשבוניות, לשלוח תיעוד, לחבר למערכות נוספות – והכול בזמן אמת.
בישראל, רוב העסקאות עוברות דרך חברות האשראי כמו ויזה וישראכרט – אבל הן רק הבסיס. מה שחשוב הוא איך אתם מנהלים את הסליקה בפועל בעסק שלכם.
תקבול פיתחה מערכת סליקה לעסקים שמשנה את כל מה שהכרתם:
אין צורך בדיסקים קשיחים, התקנות או תוכנות כבדות – הכול בענן, בכל רגע, מכל מקום. זה מה שעסק צריך כשמדברים על סליקה לעסקים מודרנית.
עסק שרוצה לעבוד חכם – צריך לבחור במערכת סליקה שמתאימה לו. לא רק שתדע לסלוק – אלא גם תיתן לכם שליטה, אבטחה, נוחות וזמינות.
סליקה לעסקים זה לא רק אישור עסקה – זה ניהול עסק.
יצירת קשר
תקבול
כול הזכויות שמורות ל ש.פ תקבול בע"מ 2020©