F הוראות קבע באשראי – תקבול
Close

הוראות קבע באשראי

קנייה באשראי כמו שכולנו יודעים היא שיטת הקנייה הכי נפוצה ופופולארית שקיימת. למי מאיתנו אין כרטיס אשראי. אם אתם חנות אתם כמובן מאפשרים ללקוחותיכם לשלם באשראי אבל אם אתם מנהלים בית מלאכה קטן או בינוני, אולי אתם לא מאפשרים זאת ללקוחותיכם. כך או כך, כל המערכות לסליקת אשראי כיום הן בידיהם של החברות הגדולות ויזה וישראכארד. עם התנאים והעמלות שהן מחליטות עליהן כמובן בפיקוח המדינה. 
 
לא הייתם רוצים לנהל אתם מערכת להוראות קבע באשראי עבור לקוחותיכם? אז ניתן. חברת תקבול פיתחה מערכת חיוב אשראי לעסקים. כן. חיוב אשראי לעסק שלא קשור למערכות סליקת אשראי של חברות ויזה וישראקארד והכל בתוך תוכנה אחת, תוכנה לניהול והוראות קבע באשראי המציעה עשרות אופציות נוספות כמו תשלומים, מעקבים ותכנון תשלומים, תוכנה שכאמור פיתחה עבורכם חברת תקבול. אולי תגידו שזה מורכב ומסובך ואולי אפילו לא בטוח. אז הנה העובדות. מערכת הוראות קבע באשראי שפיתחה החברה "יושבת" על ענן מאובטח של לא אחרת מאשר מחברת מיקרוסופט. ענן שמבוסס על השרתים של חברת המיחשוב הגדולה בעולם. כלומר, הניהול החשבונאי של העסק שלכם יהיה מוגן לחלוטין. ולא משנה מה יקרה פיזית לעסק שלכם, פריצה, גניבה או חס וחלילה שריפה. כל המידע בענן. האם זה מסובך לכם?
 
ובכן, חברת תקבול פיתחה את התוכנה עם מחשבה עליכם, אלו שהם לא מהנדסי תוכנה. התוכנה ברורה למשתמש ונתמכת ע"י צוות נותני שירות שיישמח לעזור לכם בזמן אמת בשלבי הטמעת התוכנה בבית העסק שלכם. נהול הוראות קבע באשראי הוא משהו שיכול לפתוח עבורכם ועבור הלקוחות שלכם אופקים חדשים ואפשרויות חדשות. חיוב אשראי לעסקים הוא מכשיר מפתח עבור הנוחות שמתאפשרת לכם לעבוד מול הספקים שלכם וכמובן ואפילו יותר חשוב, נוחות העבודה של הלקוחות שלכם, בעיקר אלו הקבועים הנדרשים לאשראי, מולכם. חיוב אשראי לעסק אם כן הוא מכשיר חשוב מעין כמוהו. אל תשאירו אותו לחברות ויזה וישראקארד. אתם רוצים לגדול, אתם רוצים שהשליטה תהיה בידכם. רוצים לנהל לבד את הוראות קבע באשראי של העסק שלכם. התקשרו עוד היום לחברת תקבול. בקשו מהם את כל האינפורמציה הנדרשת ובררו את פשרן של כל האותיות הקטנות ותראו שתרוויחו בגדול. 

הוראות קבע בתקבול

במערכת תקבול ניתן להקים הוראות לחיוב מחזוריות אשר יחייבו את הלקוח כל חודש בסכום קבוע. בנוסף ניתן לחייב כול לקוח בסכום משתנה דרך המערכת ללא כרטיס האשראי, מעולה לחיוב מנויים בסכומים משתנים.

בתקבול ניתן ליצור דפי תשלום לחיוב מנויים על שירותים או ליצור דפי תרומה לחיוב תרומה חודשית. דף התשלום ייצור הוראה לתשלום שניתן לעקוב אחריה במערכת תקבול. בדף התשלום ניתן לקבוע שהחיוב הראשוני יהיה מושהה ולא יבוצע עד תאריך מסויים.

לתקבול יש תוסף למערכת PMPRO בוורדפרס שתומכת ביצירת אזור מנויים וחיוב מנויים בצורה מחזורית. תוסף זה מאפשר לבעל האתר ליצור מספר מנויים עם הרשאות שונות באתר ומערכת תקבול יודעת לחייב את המנויים כול חודש בהתאם להגדרות המערכת בוורדפרס.

מפתחים מקבלים תיעוד טכני נרחב המאפשר להם להתחבר לשירותי תקבול ולעבוד עם טוקנזיציה ( שמירת הכרטיס באופן מוצפן) וסליקת אשראי ולחבר את שירותי תקבול לכול אתר או מערכת אינטרנטית קיימת.