F למה לא קונים את המוצר – תקבול
Close

בלוג לעסקים

למה לא קונים את המוצר שלי ?

(וזה לא המחיר)

הדבר הראשון שנאשים במוצר שלא מוכר זה את המחיר שלו אבל בדרך כלל המחיר שאנחנו נוקבים הוא מחיר שאנו יודעים שיעבוד ויהיה לנו ולקונים נוח לעבוד אתו, אז מה בכול זאת הבעיה במכירות של המוצר

לא מכירים את הלקוחות
כשאין לנו תמונה ברורה מי הלקוח שלנו אפשר לבזבז הרבה זמן וכסף על הדברים הלא נכונים. עיצוב חנות לא טוב, פרסום לא רלוונטי ומכוונים את התוכן שלנו לקהל הלא נכון. נניח שאתם מוכרים חולצות של קבוצות כדורגל. בכול קהל של אנשים תוכלו למצוא 10 אחוז שירצו לקנות את המוצר שלכם ו ה 90 אחוז האחרים לא יסתכלו לכיוון בכלל. אולי הם לא אוהבים כדורגל אולי הם בכלל לא קונים חולצות אונליין אבל אם תמצאו דרך למצוא לקהל שקונה חולצות אונליין תמצאו ש 40 אחוז מהקהל הזה מתעניין במוצר שלכם ומעוניינים לרכוש אותו ואם תמצאו דרך לקהל שאוהב כדורגל אז אחוז ההתעניינות יעלה ל75%

אם אתם מוכרים חולצת של קבוצות כדורגל אז זה פשוט למצוא את הקהל המתאים אבל לשאר האנשים שמוכרים זה בוודאי קצת יותר קשה למצוא את הקהל המתאים אז מה עושים? רושמים כול מאפיין קטן שאתם שמים לב שמשותף לקונים ולאט לאט תוכלו לקבל תמונה ברורה של הקהל שלכם
מה הגיל הממוצע
מי מזמין יותר נשים או גברים
מה הם אוהבים ומה לא

תמונות מוצר לא טובות מספיק
הרבה מוכרים נתקלים בקושי במכירת המוצרים אונליין רק בגלל שתמונות המוצר שלהם לא טובות או "בסדר". מכירת מוצרים  בחנות וירטואלית זה לא כמו מכירות מוצרים ביד 2 עם תמונה מטושטשת של טלפון סדוק מספיק טובה בשביל למכור את המוצר. לאנשים שקונים אונליין יש אפשרות לשקול את קניית המוצר רק לפי התמונות של המוצר לכן אתם צריכים  לשאוף כמה שיותר שהתמונה תהיה כמו תמונה של המותג המוביל בתחום

תמונת המוצר כ"כ חשובה שמומלץ או ללמוד את התחום בצורה רצינית כדי לייצר תמונות בבית או לשלם למישהו מקצועי שיעשה לנו תמונות מקצועיות למוצר. פה אין משחקים אם התמונות של המוצר לא מקצועיות נקבל במכירות תוצאות לא טובות

 הנעה לפעולה
לפעמים המוצר טוב והרבה אנשים נכנסים אליו אבל אין רכישות. זה קורה פשוט כי לקונה אין סיבה לרכוש עכשיו, המוצר שלכם לא בעדיפות. במקרה כזה יש 2 דברים שנוכל לעשות
דבר ראשון לשים לב מתי אנשים כן קונים את המוצר ולהדגיש את הזמנים בתיאור המוצר
האם יש זמן בחיים של האנשים שהם יכולים  לקנות את המוצר כמו גיוס או לידה
דבר שני לבדוק האם קונים את המוצר כמתנה או לעצמם
אולי קונים אותו כמתנה לחתונה או יומהולדת תמצאו את הזמן שקונים את המוצר ושימו אותו בחזית המוצר זה חשוב שהקונים הפוטנציאליים יידעו שהזמן שלהם לקנות הגיע

יצירת סיבה לקנייה
קידום מכירות, קופונים , סיילים ומבצעים , הצעה חד פעמית , עומד להיגמר המלאי, כל דבר בסגנון שייתן סיבה לקונה לקנות עכשיו במקום לחכות לזמן לא ידוע בעתיד. מומלץ לתכנן אסטרטגיית מכירות ושיווק לטווח ארוך ולשלב את הקידומים עם חגים ותאריכים שידועים כזמני קנייה מועדפים על הלקוחות שלכם

הלקוח לא ראה את המוצר שלכם מספיק
יש הרבה תאוריות לגבי מספר הפעמים שלקוח צריך להיחשף למוצר לפני שהוא יהיה מוכן לקנות אותו. בעולם הפרסום מונח זה נקרא "תדירות חשיפה אפקטיבית" ומספר הקסם הוא איפשהו בין 7 – 20 פעמים. אז אין פלא שפוסט בפייסבוק שעשיתם לפני חצי שנה לא מביא הרבה מכירות. כאן רשימת הדיוור שלכם תהיה מאוד שימושית לחשוף את ללקוחות שלכם למוצרים האחרים שלכם פעם אחר פעם

 

בלוג לעסקים

חיבור סליקת אשראי לעמותה

פרוטוקול מורשה חתימה הוא מסמך שהעמותה יוצרת בהקמת העמותה על ידי "הוועד המנהל" על פי תקנון העמותה. לקבלת אישור ניהול תקין ואישור לסלוק פרוטוקול מורשה החתימה חייב להיות מורכב לפחות מ 2 מורשי חתימה שמורשים יחדיו לא כל אחד לחוד..

קרא עוד »

טיפים להפקת קבלת תרומה

על פי סעיף 35 לחוק העמותות חובה על העמותה להפיק קבלות על מכירות ושירותים בנפרד מקבלות עבור תרומה. העמותה חייבת לציין על קבלות בגין תרומה את המילה תרומה כלומר "קבלת תרומה".

קרא עוד »

עוברים מפטור למורשה? חשוב לדעת

מתי נוציא 2 מסמכים במקום אחד? כאשר התשלום הוא לא מידי כלומר שאנחנו מתבקשים להוציא חשבונית מס טרם קבלת הכספים. במצב זה נוציא ללקוח חשבונית מס וכאשר נקבל את הכסף "נסגור" את החשבונית עם קבלה שמציינת את אופן קבלת התשלום והסכום.

קרא עוד »