לאיש מכירות טלפוני כל כלי שיעזור לסגור עסקה הוא חשוב ודף תשלום מתוכנן היטב הוא בהחלט כלי כזה.
איך זה מתבטא? פעם אחרי שיחה היו משאירים הצעת מחיר כקובץ שעל הלקוח היה להדפיס להחתים ולהחזיר או שולחים את הצעת המחיר בפקס ומחכים למשיח.
דף התשלום האינטרנטי הביא לסופו את העידן הזה ומאפשר לאיש המכירות להשאיר ללקוח הצעה אשר מדווחת ישירות ברגע המילוי וניתנת לתיקון ללא הדפסה של דף אחד או שליחה של פקס, יתרה מזאת הדף יכול לספק נתונים כמו מי נכנס אליו ומי ניסה למלא ולא הצליח ולתת לאיש המכירות הרבה מידע שלא היה נגיש לו בעבר.
דף התשלום נותן שקיפות מלאה של פעילות איש המכירות למנהל העסק ומאפשר לו לנהל אנשי מכירות בקלות עם דוחו"ת אוטומטיים שמתמלאים ללא מגע יד אדם ישירות מהעסקאות שמתבצעות (בפועל הלקוח עצמו ממלא את הפרטים פעם אחת ואת כל התיעוד הנדרש המערכת משלימה לבדה).
דף תשלום ניתן לשימוש למכירות פרטניות או קבוצתיות, אם בעבר כדי לתת הצעת מחיר למספר גדול של אנשים היה צריך איש המכירות ללכת לכנס או מפגש כיום הוא יכול להשאיר דף תשלום בקבוצות פייסבוק ווואצפ או לדוור אותו עם מערכות דיוור ושיווק אלקטרוניות ולהגיע ליותר אנשים ללא מאמץ ובשבריר מהעלות.
לתורמים ומתרימים הכי חשוב הפשטות של העניין ומאחר ודף התשלום לא מצריך הרשמה או מכיל חנות עם סל קניות שמצריך תפעול דף התשלום הוא פתרון אידיאלי בגלל שהוא מציג את כול פרטי האירוע או הבנאדם עבורו אנו רוצים להתרים ואזור להכניס את האשראי,הוא קל ומהיר לתורמים אשר אין להם צורך הפיצ'רים של אתרי אי-קומרס ולכן גם דף התשלום מפיק יותר המרות לתרומות.