F 5 טיפים להעלאת אחוז ההמרות באתרי מכירות – תקבול
Close

5 טיפים להעלאת אחוז ההמרות באתרי מכירות

להביא גולשים לאתר צריך לפרסם לקהל הנכון בפלטפורמה הנכונה. האתגר האמיתי מתחיל שמתחילים להיכנס מספר סביר של גולשים לאתר. איך להציג לגולשים את המוצר בצורה משכנעת ולהביא או לקנות או ל"המרה" זה כבר שאלה שמטרידה מומחים בעניין. הנה כמה עצות מתקבול שאולי יעזרו קצת להעלות את אחוז ההמרות באתר.

ליצור תחושה של "קבלת החלטה מהירה"

אם נצלול להתנהגות של הלקוחות שלכם נבין שבדרך כלל אין להם סבלנות (יותר אפילו אם האתר מכוון לקהל צעיר). יצירת תחושה של "קבלת החלטה מהירה" תעזור לך להשיג אחוזי המרות יותר גבוהים, הנה כמה אפשרויות לקידום התחושה:

להציג כמה מוצרים נשארו לנו במלאי. כשהגולשים עוברים על המוצרים באתר לפעמים הם דוחים את הקנייה ליום או זמן אחר אבל אם תציגו את כמות המלאי יכול להיות שהמוצר שהם ירצו יכול להיות לקראת סיום וזה ידחוף אותם לקבלת החלטה מהירה כדי לא לפספס את המוצר.

אפשרות שנייה היא לעשות מבצע או הנחה על מוצר מוגבלת בזמן. אף אחד לא ירצה לפספס הנחה משמעותית שהוא לא יודע מתי המבצע הזה יחזור על עצמו ומתי מחיר כזה יחזור על עצמו.

עשו את כפתורי הקריאה לפעולה שלכם CTA קשים לפספוס

למרות ששמתם כפתורי קריאה לפעולה או לקנייה CTA בכל האתר אל תיקחו כמובן מאליו את הכפתורים עצמם. מיקום הכפתור גודל, צבע ופונט הם גורמים משמעותיים מאוד בהבאת הגולשים ללחיצה עליהם.

כפתור קריאה לפעולה חייב להיות בראש העמוד כדי למשוך את הגולשים מיידית.

הצבע והצורה של הכפתורים האלו חייבים להיות מושכים ושונים משאר האתר אפשר להשתמש בסמלים או אנימציות וצבעים שונים כדי להבליט יותר את האלמנטים של הכפתור קריאה לפעולה שלנו.

הטקסט של הכפתורים האלה חייב להיות רגוע ולא אגרסיבי אנחנו לא רוצים שהקונה ירגיש שמכריחים אותו ללחוץ על הכפתור, זה עלול להבריח לגמרי את הגולש מהאתר.

פנו אל נוטשי העגלה

לפי הסטטיסטיקה 2 שליש מהעגלות של אתרי סחר ננטשות. אם תצליחו להוריד את אחוז הנטישות באתר שלכם תראו תוצאה חיובית מיידית בהמרות של הגולשים. אז איך עושים את זה ? יש שני דרכים להתקשר אליהם ( פולשני ולוקח זמן) או אימייל. אימייל ללקוח בצורה של אתה מוזמן לחזור להשלים את ההזמנה או ההזמנה שלך ממתינה להשלמה יכול להשפיע דרמטית על אחוז הנטישות ולהשיב את הגולשים להשלמת הרכישה שלהם.

ציינו בבירור את מפרט המוצר

ככול שנהיה יותר שקופים עם קהל היעד שלנו כך הם יוכלו לסמוך עלינו בקלות יותר. העברת הפרטים בבירור ללקוחות לא רק תעזור לנו בשיפור ההמרות אלא גם תוסיף לאמינות שלנו מול משתמשים אחרים. אסור לשכוח שגולשים נוטים לשתף חוויות ויש הרבה החלפת דעות והשפעה בין קהילות גולשים שונות, מספיק ביקורות אחת גרועה וייווצר לנו נזק למוניטין. לכן שאתם מפרטים על המוצר שלכם השתמשו בזהירות מרבית ורשמו את התיאורים בצורה כזאת שגם התכונות וגם התכונות המוכרות של המוצר יוזכרו.

פשטו את תהליך הצ'ק אאוט

הצ'ק אאוט בווקומרס מגיע בסוף חווית הגולש כאשר הוא מגיע לשלב האחרון של התשלום. ככל שהתהליך של הצ'ק אאוט מהיר יותר כך סביר שהרוכש ישלים את הרכישה . לשפר את אחוז ההמרות אנחנו חייבים ליצור קיצור דרך לתהליך הצ'ק אאוט. זה לא מומלץ להכריח את הרוכשים ליצור חשבון כדי להשלים את תהליך הרכישה. להפנות את הגולש ליצירת חשבון חובה יש השלכה שלילית על אחוז ההמרות הכללי של האתר. רוב הגולשים לא רוצים לפתוח חשבון ולהשאיר פרטים ומתייאשים מהאתר שלכם ונוטשים. תמיד תשאירו להם אפשרות בחירה וכמובן להמעיט בכמות השדות שאנחנו מבקשים מהלקוח להשאיר לנו ולקחת רק מה שחשוב לנו כמו: כתובת משלוח, אימייל וכדומה. ככול שנקצר לגולש את הדרך להזנת כרטיס אשראי נראה יותר גולשים מומרים לקונים.