Close

מהירות תגובה

כל דקה חשובה. כאשר אתם מקבלים ליד יש לכם נטייה לתת לו כמה דקות או שתחזרו אליו שתסיימו משהו אחר שאתם עושים? מחקרים מראים שלקוחות אוהבים שמתקשרים אליהם ישר עם השארת הליד כאשר כול דקה חולפת מורידה את סיכויי המוכר לסגור עסקה משמעותית ( יכול להשתנות קצת לפי תחום).

לא להראות התרגשות

אנשי מכירות עם התלהבות יתרה יכולים לפעמים “לירות לעצמם ברגל” ולהבריח לקוחות פוטנציאלים. תחשבו על זה הרבה אנשי מכירות לפעמים ינסו להראות כמה טוב המוצר שלהם ויתלהבו ממנו כפי שלימדו אותם בחפיפה אבל זה פשוט ישים אותם אצל הלקוח באותו מקום כמו שאר אנשי המכירות שהתקשרו אליו לעומת זאת מוכר רגוע כמו רופא יודע לשאול את השאלות הנכונות בקול רגוע ולהוביל את הלקוח לסגירת העסקה.

לא לוותר

הרבה אנשי מכירות אחרי שיחה או שתיים שהליד לא עונה מתייאשים ועוברים הלאה ללקוחות יותר מגיבים אבל זאת טעות חמורה. נסו לפחות 6 פעמים את הליד לפני שתתייאשו ותראו שיש אנשים שפשוט קשה לתפוס.

לא להתלכלך

אתה אומר דברים רעים על המתחרים כדי לסגור את העסקה ? הגיע הזמן להפסיק. כאשר אתה אומר דברים רעים על מתחרים אוטומטית הלקוח יחשוב שאולי חלק מהדברים שאתה אומר נמצאים גם אצלך.

מדיה חברתית

הרבה עסקים לא נותנים לאנשי המכירות גישה למדיה חברתית במחשבה שהם מבזבזים כך את זמן העבודה היקר שלהם אבל מחקרים מראים שאנשי מכירות שיש להם גישה למדיה חברתית בדרך כלל ימכרו יותר מאנשי מכירות שאין להם גישה.