Close

 

מחקר

חשוב שנבין טוב את המוצר שאנחנו מוכרים כדי שנוכל לדעת להסביר ללקוח למה המוצר שלנו הכי מתאים לצרכים שלו. המחקר שלכם לא מוגבל רק למוצר שלכם נסו להכיר את החברה של הלקוח וחשבו מה המטרות של החברה בעסקה שלכם האם הם מחפשים משהו זול ופשוט או יקר ואיכותי אבל שיחזיק הרבה זמן.

תאום ציפיות

חשוב לתאם ציפיות עם הלקוח כבר בתחילת תהליך המכירה. שאילת שאלות על התקציב, לוחות זמנים וכדומה לפני שאתם מספקים ללקוח מידע או התנסות במוצר שלכם. תאום ציפיות מוצלח ייצור אמינות מוגברת ויקנה לכם את אמון הלקוח.

למכור פתרון

שאתם מוכרים ללקוח נסו לספק לו פתרון מקיף שיעזור לו לספק את כל הצרכים שלו. אל תנסו לדחוף לו מוצר שהוא לא ירוויח ממנו תועלת.

הסרת חששות

אם ללקוח יש דאגות או חששות לגבי המחיר או ההתאמה של המוצר סימן שלא עברתם את שלב תאום הציפיות ואתם צריכים לחזור לשאלות עם תשובות בונות אמון על המוצר שלכם.

סגירת עסקה

ברגע שאתם מרגישים בטוחים בפתרון שלכם הגיע הזמן לאותת לסגירה. תוודאו שהלקוח מרגיש בנוח אבל אל תפחדו לשדר שהגיע הזמן לקדם את העסקה וחתרו לסגירה. דוגמא לשאלה שמראה ללקוח שהגיע הרגע היא ” אז מה אתה חושב על זה?” או “איזה חבילה חשבת לקחת?”.