Close

התמודדות עם התנגדויות

הדרך הכי טובה להתמודד עם התנגדויות לקוח היא שאלת שאלות. אנשי מכירות מנוסים יידעו תמיד למוסס התנגדות לקוח עם שאלה טובה שגם תגרום ללקוח לעצור רגע ולחשוב וגם תיתן הזדמנות לאיש המכירות לתפוס פיקוד חזרה על השיחה.

אל תשתמשו בחברות גדולות

הרבה אנשי מכירות אוהבים לזרוק שמות של לקוחות גדולים שלהם במחשבה שזה יגרום ללקוח לעבוד אתם אבל ברוב המקרים התוצאה שתתקבל תהיה הפוכה והלקוח יחשוב שהשירות לא מתאים לו כי העסק שלו לא בגודל של החברות שהזכרתם.

לעמוד וללכת

 עמידה והליכה תוך כדי שיחה גורמים לגוף להתעורר וגם למוח אם אנחנו קצת עייפים מהבוקר או מארוחה טובה העמידה או הליכה תגרום לנו להתעורר ולהישמע יותר נמרצים.

עוגן חיובי

 תחשבו על לקוח מרוצה שאמר לכם תודה המוצר ממש עזר לי או אימייל על עבודה טובה שעשית תרגישו את ההרגשה החיובית של הלקוחות המרוצים ואז תרימו את הטלפון.

לפנות את הראש

חשוב לפני שיחה עם לקוח לפנות את הראש מכל הלחצים היומיומיים שיושבים לנו על הראש ולנקות את הדברים השליליים שיכולים להשפיע עלינו. דרך טובה לנקות את הראש היא לחשוב על מישהו שמצבו גרוע יותר משלך ולקבל קצת פרספקטיבה על הצרות היומיומיות שלנו ולהרים את הטלפון עם חיוך

סגרתם עסקה ? מעולה

עכשיו לחייב את האשראי ולהפיק חשבונית דיגטלית

בתקבול חיוב אשראי והפקת חשבוניות לעסקים