F טיפים לפרסום מוצרים בגוגל 2 | תקבול
Close

גוגל שופינג הוא חוויה ויזואלית.

 התמונות של המוצרים הם למעשה אחד הדברים הכי חשובים בפרסום המוצר באתר לגוגל והם יהיו הסיבה שקונים יבחרו את המוצר שלכם על מוצרים אחרים גוגל יודע את זה וכדי לספק חווית קניות לצרכנים גוגל למעשה יחסום מוצרים עם איכות תמונה נמוכה.

אם אתם חושבים שאפשר לרמות את גוגל ולעלות תמונה טובה ואחר כך להחליף תזכרו שגוגל בודק את המוצר בצורה קבועה ויאסור את הפרסום שלו לגמרי אם הוא יראה תמונות באיכות ממש נמוכה.

ההנחיות של גוגל לפרסום תמונות:

  • השתמשו ברקע לבן או אפור או צבע בהיר אחר אבל חשוב שהרקע יהיה אחיד.
  • תשתמשו בתאורה ברורה ואחידה.
  • תראו את המוצר בצורה ברורה (ניתן להשתמש בעוד תמונות אבל חשוב שהתמונה הראשית תראה את כול המוצר).
  • הראו את המוצר בפרופרציות נכונות (המוצר צריך לתפוס בין 75% ל 90% מהתמונה)
  • תימנעו מאפקטים בתמונה כמו טשטוש, פייד אאוט,רעש וכדומה.

מומלץ לדוגמא

עם מוצרים כמו ביגוד להשתמש בתמונות עם אנשים שלובשים אותם והעלות הרבה  תמונות שיראו את המוצר מכול הזוויות. גוגל שופינג מתעדכן עם "פיד מוצרים" שמסדר את המוצרים באינדקס של גוגל למעשה גוגל קורא את המוצרים וגם מושך את התמונות של המוצרים מהאתר.