Close

אחוז אינטראקציות – Engagement

מדד פופולרי בפלטפורמות חברתיות פייסבוק, אינסטגרם ודומיהם. אחוז האינטראקציות הוא אחוז המתאר את כמות הלייקים, שיתופים והערות וכדומה שהמודעה מקבלת.

Pixel – פיקסל

פיקסל מעקב הוא תמונה בלתי נראית בגודל של פיקסל שחברות משתמשות בו לעקוב אחרי משתמשי האתר לצורכי פרסום, מעקב מכירות, ופתיחת מיילים. הפיקסל מוריד "עוגייה" לדפדפן המשתמש אשר מאפשרת את סוג המעקב שחיוני לניתוח משפכי שיווק.

משפך שיווק SALES FUNNEL

משפך שיווק הוא מונח שמשווקים משתמשים בו לתאר את המקומות השונים שבהם הלקוח הפוטנציאלי נמצא בו בתהליך השיווק שלהם. לדוגמא לקוח שרק צפה במודעה שלנו נמצא בתחילת המשפך ולקוח שנמצא באתר בעמוד הרכישה נמצא בסוף המשפך.

דף נחיתה – Landing Page

עמוד באתר אינטרנט שמכיל טופס הרשמה כלשהו שמייצר לידים. עמוד הנחיתה מתעסק בעיקר בהצעה פרסומית ובדרך כלל מציע לקחת את פרטי הגולש תמורת להצעה בעלת ערך. משווק חכם יבנה כמה דפי נחיתה שמדברים אל קהלים שונים שיאפשרו לו להציע לו הצעות במודעות רלוונטיות לכל פלח של גולשים.

עוגייה Cookie

קובץ קטן שמשודר לדפדפן הגולש ומאפשר לדפדפן "לזכור" דברים שהגולש עושה ולזהות אותו (לדוגמא שהאתר מזהה את המשתמש שלכם בלי שכתבתם). המנגנון גם משמש פלטפורמות פרסום ללמוד על הרגלי הגולש ובהתאם לפרסם לו, הגולש יראה מודעות מהאתר האחרון שהיה בו ומאתרים דומים או מודעות בנושא מסוים כמו כלי בית לפי סיווג האתרים שהעוגייה של הגולש מגיעה אליהם.