Close

CTA – כפתור קריאה לפעולה

קריאה לפעולה יכולה להיות בלינק בכפתור או בתמונה והיא מעודדת את הגולש להפוך לליד. דוגמאות לכפתורי קריאה פעולה – “הירשם עכשיו” , “SUBSCRIBE” , “הורד את המדריך” וכדומה. כפתורים אלו חשובים מאוד למשווקים כי הם בעצם הפיתיון שמושך את הגולש.

AB טסטינג

תהליך השוואה בין מודעות באינטרנט (השוואה בין מודעה A ל B).

תהליך זה בודק איזה מודעה נותנת את הביצועים הטובים ביותר ועוזר לשפר את מאמצי השיווק.

התהליך נעשה בעיקר בשיווק מיילים (שינויים בכותרת או צבעים או תוכן), כפתורי קריאה לפעולה CTA (שינויים בצבע ומלל) ודפי נחיתה (שינויים בתוכן).

 ANALYTICS – אנליטיקס

ה”עיניים” של המשווק על התנועה באתר, אנליטיקס מסדר את כל הנתונים של התנועה באתר לתבניות ודוחות אשר מאפשרים לנו לראות ולנתח את הפעולות של המשתמשים באתר, מאיפה הם באים, כמה זמן הם נשארים ונותן למשווק מידע חשוב איך לשפר את הקמפיין ולהגיע לתוצאות הרצויות.

CTR- Clickthrough rate – אחוז המקליקים

האחוז של הקהל שלכם שמתקדם מהמודעה שלכם להמשך הקמפיין שיווק (לאתר, לעמוד נחיתה, למדריך) .המשוואה המתמטית שעמודת מאחורי מונח זה כמות הקליקים שהמודעות שלכם קיבלו חלקי כמות הצפיות במודעות.

BOUNCE RATE

אחוז הגולשים הנוטשים : האחוז של הגולשים שנכנסים ויוצאים מהאתר ללא שום פעולה באתר עצמו. אחוז BOUNCE RATE גבוה לעיתים קרובות יוביל לאחוזי המרה נמוכים בגלל שאף אחד לא נשאר באתר מספיק זמן לקרוא את התוכן שלכם או להתרשם מהמבצע שרשמתם בהמשך העמוד.