F בלוג לעסקים – עמוד 4 – תקבול
Close

בלוג לעסקים

הבלוג של תקבול עם מאמרים וטיפים על שיווק ועבודה בעידן הדיגיטלי, מאמרים על עולם האשראי בארץ ובחו"ל, אינטרנט, קהילת וורדפרס, שיפור המכירות לעסק ועוד..

סקירה קצרה של צרכני הסחר האלקטרוני הבילנאומיים

השוק האמריקאי הוא הגדול בעולם מבחינת נפח רכישות אונליין והמפותח ביותר. אמריקאים נחשבים ל"ציידי דילים" והמחיר הוא בד"כ הנושא הכי חשוב ומשלוח מהיר ישר אחריו בחשיבות. שמוכרים לשוק האמריקאי מומלץ להדגיש את המחיר התחרותי ולנסות לתת להם משלוח חינם, יש אתרים שמציעים משלוחים יותר מהירים מחנויות פיזיות כדרך למשוך צרכנים.

קרא עוד »

למה לינקדאין חשוב לעסק?

לכולם יש פייסבוק אבל לא לכולם יש לינקדאין , לינקדאין הינה רשת חברתית לעסקים שמטרתה לרכז אנשים עם יכולות עסקיות אשר יכולים להועיל אחד לשני בצורה אחת או אחרת. לינקדאין היא פלטפורמה שבה אנשי עסקים יכולים לראות את היתרונות העסקיים שכול אחד מביא לשולחן.

קרא עוד »

הוראות קבע באשראי

הוראות קבע באשראי קנייה באשראי כמו שכולנו יודעים היא שיטת הקנייה הכי נפוצה ופופולארית שקיימת. למי מאיתנו אין כרטיס אשראי. אם אתם חנות אתם כמובן

קרא עוד »

4 טיפים למכירת מוצרים אונליין

1 . ציירו את התמונה הנכונה, המוצר שלך מדהים אבל אתם לא תמכרו עד שלא תרכשו את אמון הרוכש. וודאו שהערך של המוצר שלך ברור, תראו לרוכשים שאתם מומחים בתחומכם ושהמוצר שלכם יעזור להם ותבקשו מהם "עדות לקוח מרוצה" שתוכלו להציג באתר לרוכשים אחרים.

קרא עוד »

גוגל נגד פייסבוק

היום עסקים עוברים לדיגיטל ויחד עם המעבר עולה הצורך לפרסם ולהראות נוכחות ברשת, למשוך את הגולשים לעסק המקוון שנוצר. בדיוק כמו בעסק רגיל הדרך הטבעית עבורם לעשות זאת היא על ידי פירסום .
בעיה: איפה מפרסמים באינטרנט?

קרא עוד »

חשבונית מס דיגיטלית

יתרון מובהק של החשבונית הדיגיטלית על החשבונית מהפנקס: עלות – כיום ניתן לקבל במערכת תקבול לעסק מתחיל חבילת חשבוניות דיגיטליות בחינם לעומת..

קרא עוד »

מדריכי מערכת