Close

הבלוג של תקבול עם מאמרים וטיפים על שיווק ועבודה בעידן הדיגיטלי, מאמרים על עולם האשראי בארץ ובחו”ל, אינטרנט, קהילת וורדפרס, שיפור המכירות לעסק ועוד..

עקרונות להצלחה בעסקים חלק 2

דמיון – מה שהמחשבה של אנשים יוצרת ומאמינה, היא יכולה להשיג. המגבלה היחידה של בני אדם , בגבולות ההיגיון, היא הפיתוח והשימוש של הדמיון שלו והמוטיבציה שלו לפעול. המנהיגים הגדולים של עולם העסקים והתעשייה נהיו גדולים כי הם פיתחו את הכוח של מוטיבציה עצמית.

קרא עוד »

עקרונות להצלחה בעסקים חלק 1

תשוקה היא נקודה ההתחלה של כל ההישגים, הצעד הראשון לעושר. אבל פה אנחנו בדרך כלל נתקלים במחסום ” אני יודע שאני חושק בזה, אבל האם אני יכול להשיג את זה?” התשובה היא כן, לא היה לך את החשק אם לא היית מסוגל להשיג אותו.

קרא עוד »

סודות המכירה חלק 4

מהירות תגובה – כל דקה חשובה. כאשר אתם מקבלים ליד יש לכם נטייה לתת לו כמה דקות או שתחזרו אליו שתסיימו משהו אחר שאתם עושים? מחקרים מראים שלקוחות אוהבים שמתקשרים אליהם ישר עם השארת הליד כאשר כול דקה חולפת מורידה את סיכויי המוכר לסגור עסקה משמעותית ( יכול להשתנות קצת לפי תחום).

קרא עוד »

סודות המכירה חלק 3

מחקר – חשוב שנבין טוב את המוצר שאנחנו מוכרים כדי שנוכל לדעת להסביר ללקוח למה המוצר שלנו הכי מתאים לצרכים שלו. המחקר שלכם לא מוגבל רק למוצר שלכם נסו להכיר

קרא עוד »

סודות המכירה חלק 2

התמודדות עם התנגדויות
הדרך הכי טובה להתמודד עם התנגדויות לקוח היא שאלת שאלות. אנשי מכירות מנוסים יידעו תמיד למוסס התנגדות לקוח עם שאלה טובה שגם תגרום ללקוח לעצור רגע ולחשוב וגם תיתן הזדמנות לאיש המכירות לתפוס פיקוד חזרה על השיחה.

קרא עוד »

סודות המכירה חלק 1

הצגה ראשונית שלך ושל העסק –
כאשר אתה מתקשר ללקוח פוטנציאלי חשוב מאוד לתת ללקוח להבין עם מי הוא מדבר. ציין את שמך המלא ושם העסק בצורה ברורה ברגע שהלקוח ישמע את שמך המלא תצטייר כאמין ומכובד ושם העסק זה אותו עקרון. אחרי שנעשה זאת גם נוריד את השאלות הראשוניות של הלקוח ונוכל לתפוס פיקוד בשיחה.

קרא עוד »

9 עובדות מעניינות על WordPress

1. מערכת וורדפרס היא בת 17 שנה ויותר ותיקה מטוויטר ופייסבוק הגרסא הראשונה של וורדפרס יצאה ב 27.05.2003
2. וורדפרס מניעה 27% מהאתרים באינטרנט.
3. וורדפרס פותחה ברישיון GNU GPL שאומר שהקוד של המערכת פתוח לכולם וכל אחד יכול להוריד את המערכת ולשנות את הקוד שלה כרצונו.

קרא עוד »

סקירה קצרה של צרכני הסחר האלקטרוני הבילנאומיים

השוק האמריקאי הוא הגדול בעולם מבחינת נפח רכישות אונליין והמפותח ביותר. אמריקאים נחשבים ל”ציידי דילים” והמחיר הוא בד”כ הנושא הכי חשוב ומשלוח מהיר ישר אחריו בחשיבות. שמוכרים לשוק האמריקאי מומלץ להדגיש את המחיר התחרותי ולנסות לתת להם משלוח חינם, יש אתרים שמציעים משלוחים יותר מהירים מחנויות פיזיות כדרך למשוך צרכנים.

קרא עוד »