המדריך האולטימטיבי לשיווק דיגיטלי חלק 1
שיווק דיגיטלי – הפעולה של קידום ומכירת מוצרים ושירותים על ידי כלי שיווק או ליין כמו שיווק במדיה חברתית, שיווק במנועי חיפוש ושיווק במיילים.
F
הבלוג של תקבול עם מאמרים וטיפים על שיווק ועבודה בעידן הדיגיטלי, מאמרים על עולם האשראי בארץ ובחו"ל, אינטרנט, קהילת וורדפרס, שיפור המכירות לעסק ועוד..
שיווק דיגיטלי – הפעולה של קידום ומכירת מוצרים ושירותים על ידי כלי שיווק או ליין כמו שיווק במדיה חברתית, שיווק במנועי חיפוש ושיווק במיילים.
2 אבנים -משל קטן על חשיבה מחוץ לקופסא. בעבר הרחוק בממלכה עתיקה לאיכר מסכן היה חוב גדול למלווה בריבית של הכפר..
מבחר חברות מציעות סליקת אשראי וקל להתבלבל בין שירותי הסליקה השונים המוצעים לנו בשוק הישראלי. נחשוב שחברה אחת מציעה סליקה ובעצם נגלה שחברה אחרת עומדת מאחוריה, למה זה קורה?
דמיון – מה שהמחשבה של אנשים יוצרת ומאמינה, היא יכולה להשיג. המגבלה היחידה של בני אדם , בגבולות ההיגיון, היא הפיתוח והשימוש של הדמיון שלו והמוטיבציה שלו לפעול. המנהיגים הגדולים של עולם העסקים והתעשייה נהיו גדולים כי הם פיתחו את הכוח של מוטיבציה עצמית.
תשוקה היא נקודה ההתחלה של כל ההישגים, הצעד הראשון לעושר. אבל פה אנחנו בדרך כלל נתקלים במחסום " אני יודע שאני חושק בזה, אבל האם אני יכול להשיג את זה?" התשובה היא כן, לא היה לך את החשק אם לא היית מסוגל להשיג אותו.
מהירות תגובה – כל דקה חשובה. כאשר אתם מקבלים ליד יש לכם נטייה לתת לו כמה דקות או שתחזרו אליו שתסיימו משהו אחר שאתם עושים? מחקרים מראים שלקוחות אוהבים שמתקשרים אליהם ישר עם השארת הליד כאשר כול דקה חולפת מורידה את סיכויי המוכר לסגור עסקה משמעותית ( יכול להשתנות קצת לפי תחום).
מחקר – חשוב שנבין טוב את המוצר שאנחנו מוכרים כדי שנוכל לדעת להסביר ללקוח למה המוצר שלנו הכי מתאים לצרכים שלו. המחקר שלכם לא מוגבל רק למוצר שלכם נסו להכיר
התמודדות עם התנגדויות
הדרך הכי טובה להתמודד עם התנגדויות לקוח היא שאלת שאלות. אנשי מכירות מנוסים יידעו תמיד למוסס התנגדות לקוח עם שאלה טובה שגם תגרום ללקוח לעצור רגע ולחשוב וגם תיתן הזדמנות לאיש המכירות לתפוס פיקוד חזרה על השיחה.
הצגה ראשונית שלך ושל העסק –
כאשר אתה מתקשר ללקוח פוטנציאלי חשוב מאוד לתת ללקוח להבין עם מי הוא מדבר. ציין את שמך המלא ושם העסק בצורה ברורה ברגע שהלקוח ישמע את שמך המלא תצטייר כאמין ומכובד ושם העסק זה אותו עקרון. אחרי שנעשה זאת גם נוריד את השאלות הראשוניות של הלקוח ונוכל לתפוס פיקוד בשיחה.